fotografering (:

hej, nu har Albin, Benjamin och Johanna precis  åkt hem, dom har varit här efter det att vi var i Broby och tog kort :)
alla kusinerna var med för vi ska ge det till min mormor, så hon kan sätta upp oss på väggen så hoppas man inte ser helt fördjävlig ut haha

i dag vaknade jag runt 9 och gick då ner och åt frukost, sedan typ klädde jag på mig och efter det så gick jag upp och började locka håret, och det höll jag på med ända till typ klockan halv 1 haha. sedan så hoppade vi alla in i bilen och körde till Broby :)
när vi kom fram sa typ fotografen till oss hur vi skulle "stå" och sedan så tog vi några kort och efter det så var vi färdiga tog typ 20 min och jag som la så många timmar på att fixa håret hahah sedan åkte alla med hem hit och fikade och umgicks lite med oss, efter några timmer åkte då alla hem förutom Albin, Benjamin och Johanna som har ätit här och busat :)
nu tittar jag å en film som går på 4 men just nu är det en sådan där CP lång pausen :((


snyggaste kusiner eller vad?? haha


tog lite bilder på mitt lockade hår :P




endast 21 dagar tills jag fyller 16

Kommentarer
Postat av: felicia,

du har så fint hår stina ! :) <3

2011-03-09 @ 14:55:11
URL: http://alltidfelicianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0