fredag ((:

FREDAG jippi!!
nu sitter jag och tittar på Sverige som åker skidor, dom kom två bra jobbat haha :)
nu jag har precis varit i skolan och gjort tyska prov, inte det roligaste direkt så nu får man bara hoppas på det bästa :P
i går så hade jag fullt upp och hann typ inte blogga, kom hem från skolan och gick direkt och bytte om och sedan så gick jag ut och sprang, sedan gick jag in duschade och började laga mat som jag hade lovat :) sedan packade jag och åkte till vattengympan och sedan hem i gen och då övade jag på tyskan, inte kul :P
sedan vakande jag eller vaknade och vaknade blev väckt klockan halv 7, och sedan gick jag ner och åt bytte om och gjorde vid mig så jag var helt klar, men sedan hade vi ju sovmorgon så då kunde jag öva typ en timme till på tyskan :P sedan körde jag moppe till skolan och hade tre lektioner och sedan nu har man helg, :D inte något man klagar över :P nu ska jag kanske baka lite, några förslag :P

hade min jeansjacka i dag, inte kön!!!1 det blir bra "bunktigt"  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0