inget att göra !!!

hej, hej
i dag har verkligen varit en tråk dag, eller ja den var väll okej i början :P vaknade runt 9 och gick ner och åt frukost sedan bytte jag om och gick ut för att springa, och när jag gjort det så hade jag inte något att göra så det ända jag har gjort i dag är att sitta vid datorn :/ och nu får jag snart damp, vad ska jag göra, varför väljer man att bo i en sådan här liten håla där det inte finns något att göra :P jag har förresten också försökt skriva tex till min låt, går inte jätte bra om man får säga så, eller tex har den nu men den är as dålig och man fattar typ inte att refrängen är en refräng :P
i morgon är det skola, men blir antagligen inte någon direkt jobbig vecka, för inga läxor och går bara måndag, tisdag och onsdag och sedan på torsdag är det ju studiedag och på fredag är jag ledig för då ska jag till Avesta och tävla :) kommer säkert bli as kul :)
men om ni har några förslag på vad man kan göra så får ni gärna dela med er :P
20 dagar kvar tills jag fyller år :D
hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0