jag ♥ alex pettyfer

nu har jag precis kommit hem i från Kristianstad, var där i dag och shoppade med Annie :) eller jag shoppade väll inte direkt, men vi åkte i egentligen dit för att titta på bio, vi tittade på i am number four bästa filmen jag sett på länge !! och Alex Pettyfer spelade huvudrollen kan det bli bättre?
innan vi tittade på bio åt vi jalle fall på mcdonalds och ebba hamburgarna är inte sladdriga, hihi
nu tittar jag på lets dance finalen :)
vet ni vad i morgon så fyller jag år, jippi!!!!!!!
ha det så bra (:
puss<3



BEVIS PÅ ATT DOM INTE ÄR SLADDRIGA, HAHA

Kommentarer
Postat av: ebba

så fin bild då ;)

hahah men de är när de är med sallad och dressing och massa sånt ju! ;) ändå inte gott ;P

2011-03-26 @ 01:00:41
Postat av: ebba

sen så är det också fel datum på din kamera :D

2011-03-26 @ 01:01:31
Postat av: amilia

GRATTIS :))! <3

2011-03-26 @ 10:49:52
URL: http://aamiliagummesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0