justin bieber :P

nu sitter jag och lyssnar på Justin, och vet ni vad ? jag tycker faktiskt att han är bra, och as gullig, hihi

i dag har jag varit i skolan och mådde typ illa hela förmiddagen men sedan gick det om och eftermiddagen blev helt okej :) sedan när jag kommit hem satte jag mig typ direkt vid datorn för att titta på hellcats, riktigt bra!
sedan är det väll det jag gjort i dag:P eller spelat gitarr och sånt har jag ju med gjort, och vet ni jag satt och spelade min låt, och då kommer Charlotte fram: spelar du aldrig din egen låt? haha hon fattar ju med ingenting hihi

nu ska jag nog öva på tyska läxan som är tills i morgon, inte jätte roligt hihi

såna här " mini pizzor" ska jag kanske ha på mitt kalas :p om ni vill veta, haha



puss och kram  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0