kräk-kakor :P

nu sitter jag här och tittar på tv, och vet ni? jag fick precis en stöt av vår tv :S inte kul haha
i dag ar jag varit i skolan, och sedan skyndade jag hem och gick ut och sprang med pysa och sedan så duschade jag
och sedan bakade jag, ha precis baka klart innan jag skulle på utvecklingssamtal :P är det bara jag eller är dom bara för tråkiga att gå på, bara sitta där och nicka typ hihi sedan åkte jag hem och år och sedan var det direkt iväg till vatten gympan, är bara två gånger kvar nu, känns bra faktiskt man gör liksom samma varje gång, och enligt mig blir det lite långtråkigt :) i morgon så ska vi på någon slags teater, men tydligen är det bara en skådespelare :s tror inte det kommer bli jätte bra haha
nu ska jag titta på big brother så sov så gott :)

här är mina kräk-kakor, jag tycker det ser lite ut som kräk men dom är as goda! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0