ny kamera!

i dag har jag köpt en ny kamera :) jätte kul!!!!!!!!

i dag så hade vi sovmorgon och började inte fören 20 i 10 men fick åka dit som vanligt för det var liksom lite dåligt väder för att köra moppe :P sedan hade vi musik lite senare på dagen och då sjöng jag min låt för Niklas :S och Annie var också med som moraliskt stöd haha as läskigt men, men nu har jag jalle fall det över :P
sedan efter språket så åkte jag, mamma och Annie till Kristianstad och då köpte jag min kamera och sedan gick vi till hm och då hittade jag ett par svarta byxor och så tänkte jag att jag kunde ha dom i morgon till mitt nya linne och nu när jag kom hem och provade dom så passar dom inte i hop så i morgon ska jag lägga upp bilder så får ni hjälpa mig att välja :P
måste upp innan 8 i morgon för jag ska skjuta, sedan ska jag till granada och kanske till sebbe innan :)
nu ska jag nog gå och lägga mig och titta på någon serie :P life unexpected blir det nog :P så sov gott alla :)

allra första kortet med min kamera :P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0