packat klart (:

nu har jag packat klart tills i morgon, då ska jag till Avesta och skjuta :) hoppas att man  lyckas vinna för en gång skull :P jag sitter här och tittar på det där programmet om sådana som opererat magsäcken, ganska intressant men det är typ inga som är nöjda :P

i dag så vaknade jag typ 9 och gick ner och åt frukost, sedan bytte jag om och gick ut för att springa, och när jag kom till baka då hade Charlotte och hennes kompisar precis satt sig och skulle äta frukost. sedan duschade jag och började köra till Annie, och OJ vad jobbigt, jag började köra vi 11 och var inte hos henne fören 11,50. gick as segt för det snöade och så låg det sånt slask på vägen. när jag kom fram bakade vi kakor och sedan satt vi och pluggade biologi typ hela dagen, har ju nationella på onsdag :/ sedan körde jag hem och gjorde taco paj, blev as gott! efter det så åkte jag till vattengympan och nu har jag varit hemma i kanske 2 timmar. nu har Anders kokat kaffe så ska nog gå ner och dricka lite, vet inte om jag hinner blogga i morgon, men om inte så ses vi på måndag :)
ha en bra helg alla! <3

min fina pyjamas, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0