söndag (:

nu har jag varit vaken i typ 2 timmar, har hunnit städa mitt rum efter i går och så har jag ätit frukost och sorterat bland gamla  bilder :P
i går va jalle fall as kul, Annie kom hem till mig någon gång på efter middagen, och då började vi typ göra vid oss direkt :P jag skulle ju hinna locka håret, tar as lång tid :P sedan gick vi ner och åt middag och efter det åkte vi hem till sebbe, på förfest :P sedan gick vi till granada, :) och Oj vad jag och Annie dansade, jätte fint också! hahah
sedan så kom jag hem hem runt kvart i 2 och typ gick och la mig :)

och  nu sitter jag här och nördar, ska ut och springa i dag med, men tror jag gör det i eftermiddag, nu ska jag titta på life unexpected, ganska  bra! (: <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0