tisdag :)

tja !
nu sitter jag här hoppas på att aldrig klockan ska bli 8, tisdagar är ganska slappa går bara till 2 men ändå :) hade ju hellre varit hemma haha, efter skolan i dag ska jag först hem sedan sjunga och sedan ut och gå med Annie, roligt, roligt
och när jag vaknade och tittade ut då såg jag att det hade snöat, INTE KUL! jag som trodde vintern va över, :/
är as trött i dag med, drömde så konstigt att jag nästan inte fattade om jag var vaken eller sov, hahaha drömmar kan bara bli för konstiga :P för någon dag sedan drömde jag en hel dröm fast under ett täcke, aså det va som en hel stad under mitt täck, kan det bli konstigare? hahah
nu ska jag i och borsta tänderna innan skolan, ha så kul alla!
puss & kram

skit fin bild, eller inte haha skulle bara visa att jag tänkt använda min skoltröja haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0