vårdag (:

i dag har jag först varit i simhallen och simmat, sedan gick jag direkt till skolan :) tisdagar är helt okej går ju bara till klockan 2, sedan åkte ja bussen hm, och vi brukat typ alltid vara fyllt i bussen så vi från sitta i knäna på varan, men i  dag var vi 4 stycken jag kom hem på 10 minuter typ :P
sedan åt jag lite och tittade på tv innan jag skulle sjunga :)
sedan körd ja hem, lagade mat och åt och sedan så frågade jag ebba om vi skulle till bulten, och så fick jag inget svar så i stället skulle jag träna så jag tog på mig mina korts och sedan  skulle pappa bara in och handla något på Konsum och då får jag svar av ebba så då fick jag byta om i bilen hahah lojt :P
sedan nu har jag typ precis kommit hem från bulten och funderar på att titta på Gossip girl :)
och vet ni vad, bara 18 dagar tills jag fyller år :P
god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0