<3 sjön!

tack för en riktigt rolig kväll i går!
här kommer lite bilder :) .....





i dag så vaknade jag av en panikslagen Annie, hon skulle samlas vid fotbollsplanen kl 8 och kanske 5 över åtta ringer dom och frågar var hon är, och då ligger vi fortfarande och sover för hennes klocka har inte ringt :O
så hon tog sina grejer och sprang ut i bilen, sedan stannade jag kanske en kvart till och pratade med Ellen och sedan så körde jag hem :)
och åt frukost med mamma :) sedan gick jag ut och sprang, och det var inte roligt! aså jag tror starkt att jag har astma, fick fan ingen luft så mamma fick komma med vatten och då skakade min hand så mycket så jag kunde knappt dricka det :S sen sa mamma att man skulle andas typ gen om näsan och blåsa ut luften genom munnen så blev det lite bättre :P men fick typ vänta 20 min innan jag orkade gå och duscha, hihi

nu måste jag nog städa mitt rum, inte kul :(
puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0