alla sover..utom jag hihi

hej hej alla :)
har inte hunnit blogga i dag snacka om stressig dag!
skolan förs och sedan körde jag hem, packade dansgrejerna och sedan skyndade jag upp för att kolla på the vampire diaries :) sista avsnittet på denna säsongen, och det var väldigt bra!!
sedan kollade jag på klocka och då skulle bussen gå om ca 10 min snacka om att jag fick panik, men körde gasen i botten hela tiden och har nu slagit mitt rekord på hur fort det går att köra till byn, tog 7 min :O hihi

(Charlotte och Elsa min kusin :) )
sedan hade vi genrep, sedan åkte jag hem och då hade mina kusiner kommit :) sedan har jag umgåtts med dom resten av kvällen :) nu ska jag nog snart gå och sova, måste tydligen gå upp tidig för Charlotte konfirmerar sig, hihi

sov så gott alla, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0