lekt med annie :)

GRATTIS EBBA, hon klarade moppe provet hahaha

tittar på BB nu (Y
i dag har jag lekt med Annie, eller vi bakade kladdkaka som hon skulle ha med sig i morgon, och så råkade vi ät "lite" hihi
sedan sjöng jag sedan hem till Annie igen, då övade hon lite på franska och sedan efter ett tag kom Anders och hämta mig :)


(godis tills i morgon, mums!)
vi åkte hem gjorde pannkakor, sedan städade jag :) sedan till byn och handla och hämtade pappa och Charlotte sedan så köpte vi övningskörnings skylt och sedan fick jag köra sista biten, men Charlotte blev så jävla rädd att hon gick hahahah

ha en bra kväll, puss och kram :) <3

Kommentarer
Postat av: ebba häär då!

taack stiina :D

2011-05-12 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0