paddlat, paddlat och paddlat...

hemma nu igen efter paddlingen, och det har varit riktigt roligt, syn bara att det regnade att jag hatar naturen och så högg ju Annie sig med yxan :((((
det var as läskigt men Annie klarade det riktigt bra och Matilda p klarade det ännu bättre! hon var helt lugn bara satt där och höll papper på Annies finger menads Annies blod rann över hennes hand, snacka om en riktig tuffing haha

lite bilder i från i går :)







hoppas det va okej att lägga ut bilder på alla, annars får ni väll klaga hihi


ont i ryggen har jag också, för alla ville sova i vårt coola tält så jag hade inget underlägg :/ men men jag har hört att man blir lång av att sova på hårt underlag, och det skulle ju inte skada hihi

nu blir det snart i väg till k-stad och titta på the fast and the furious 5 med anders :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0