dumma spotify!

sitter och tittar på klipp på när justin spelade var i studion, haha sjukt kul!
jag har typ inte gjort någonting i dag, måste ju säga att det inte finns jättemycket och göra här :/ vill liksom dra till USA och testa om jag kan börja jobba med musik men min pappa tycker inte att det är smart att åka dit utan att ha någonting när man kommer fram, och det har han kanske rätt i :/

och jag tycker inte att spotify är snällt, för nu kan jag inte lyssna på min nya favorit låt fler gånger bajs,bajs!
i morgon är i alla fall charlotte hemma så då har jag någon att leka med, för anders bara bygger hela tiden haha han har typ projektarbete :) nu dör snart mitt batteri så pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0