en härlig bild, hihi

sitter och tittar på the big bang theory, fy tusan vad roligt det är haha hittade en bild på mig och charlotte när vi sitter och spelar skippo i pitio förra sommaren, det gjorde vi typ helatiden den semestern haha härligt!
sitter och tittar på the big bang theory, fy tusan vad roligt det är haha hittade en bild på mig och charlotte när vi sitter och spelar skippo i pitio förra sommaren, det gjorde vi typ helatiden den semestern haha härligt!
och förresten så blir inte mina bilder hela när jag laddar upp dom på min blogg, super störigt men jag vet inte hur man ändrar det, och när jag försökte fixa det så blev det bara värre, jag behöver hjälp jag är så sjukt oteknisik
och förresten så blir inte mina bilder hela när jag laddar upp dom på min blogg, super störigt men jag vet inte hur man ändrar det, och när jag försökte fixa det så blev det bara värre, jag behöver hjälp jag är så sjukt oteknisik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0