inte min dag...

aså vilken dag... eller ja det började egentligen i går kväll efter mtv ema. jag var typ as taggad när jag skulle gå och lägga mig så kunde inte somna förens kanske hal 1 och sedan vaknade jag typ halv 3 och var vaken en timme eller något och sedan ringen den dumma klockan 5. och sedan när jag kommer till Älmhult så är tåget över en halvtimme försenat, så då kommer jag försent till skolan, det var typ bara en kvart men ändå. och när jag skulle åka hem så var tåget försenat igen :O fast kanske bara en kvart, men det är ändå sjukt tråkigt att behöva vänta!


jag och Charlotte tittade i alla fall precis på en film som gick på disney channel hahah och nu ska jag nog spela lite gitarr, är ju liksom beroende haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0