my greatest inspiration

hej hej :) har så sjukt mycket i skolan just nu,ALLT ska hinnas med innan lovet!
sitter och pluggar på mitt historia prov som är i morgon, usch och blä!

här kommer i alla fall en bild på min helt klart största IDOL, Taylor Swift!
hon föddes i en liten by i USA och spenderade stora delar av sin uppväxt sittande på sitt rum och spelade gitarr, precis som jag!
hon drömde om att få jobba med musik och det var därför hon och hennes familj bestämde sig för att flytta till  Nashville där typ alla country sångare bor och när hon var 17 så släppte hon sin första singel!
när jag blir stor så ska jag bli som henne, få göra det jag vill bara för att jag älskar det!!
och hennes musik äger, btw hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0