vad jag hatar att inte kunna somna!

aså ni ska bara veta hur sjukt trött jag varit i dag, gick och la mig runt 11 igår för tänkte att jag skulle vara pigg idag... kunde i alla fall aldrig somna, när klockan blev runt 2 så somnade jag egentligen och sedan vaknar jag när pappa gick upp vid 4 typ och sedan så sov jag dåligt ända fram till 5 så i natt så har jag sovit 3 timmar :O
mitt nya pannband.... hihi



efter skolan så körde jag direkt till skyttet och sköt någon tävling :P gick faktiskt helt okej, tros att jag inte vågade sätta mig för var rädd att jag skulle somna.... nu har jag precis ätit och nu väntar juridik, ååå vad kul, och så var det inte det :PPPPP hahahaha pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0