lära känna.....

hej hej :)
då var man hemma igen :P jag har i alla fall varit på ett ställe som heter åby typ hihi
hela min klass var där för att vi skulle typ lära känna varandra, gick väll så där aså hihi
roligt faktiskt trots alla cykling!!!!!
bara så ni vet så har jag på två dagar cyklat över 6,2 MIL fatta vad långt :O
och det är typ bara för att hälften av min klass är "lagidrottare" vilket betyder att varje gång vi läser ekonomi/juridik så har dom idrott typ haha så dom tycker typ sånt är kul, konstigt hihi
aja vi har i alla fall typ lekt lekar (brännboll, musiktävlingar,dragkamp) spelat tennis och typ chillat hihi
sedan i dag då cyklade vi hem AS JOBBIGT sedan tog jag och Mirre (om det nu stavs så :P ) tåget hem och sedan väntade mamma på mig vid IKEA sedan nu har jag typ duschat och vilat mina trötta ben, snacka om träningsvärk i morgon haha
aja här kommer i alla fall bilder i från åby...

Mirre, jag, Issa och Ida :)


seriösa bilder, japp jag vet hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0