one decision that can change a whole life, so please change my..

segaste lördagen på länge aså! har typ bara sprungit och segat, eller jag var och hämtade min moped med, den sov hos ebba i natt för det var sjukt kalt i går när innebandyn var slut. och förresten så, bra jobbat Lönsboda ni slog min idrottslärare haha

sedan i kväll så lagade jag mat, och OJ OJ OJ vad svårt, vi skulle äta stekt lax eller torsk (kommer inte i håg vilket) till det skulle det vara en mose ( om det nu stavas så) av typ rotfrukter och så skulle man också ha bulgor typ och så samtidigt så skulle man greja med päronen som skulle vara till efter rätten. men jag klarade det faktiskt HELT SJÄLV är man bäst eller? haha
aja nu ska jag försöka hitta på någonting, förslag??

skaffade förresten bloglovin idag :))
ni följer väll mig (a) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0