min gulliga mamma hihi

hej hej :))
hann inte blogga i går, för jag vaknade vid 10 typ och gick typ lugnt ner och skulle äta frukost och då säger pappa att jag ska vara färdig om 45min för då ska vi ju vara på skyttet. jag hade typ glömt det så det blev lite bråttom hihi
sedan var jag typ där hela dagen, först så tävlade vi typ och sedan fick vi grillat och potatis gratäng mums :))
sedan vid typ 8 så åkte jag direkt till Annie ( blev inget granada för annie var typ sjuk hihi) vi bakade typ en oboj-kladdkaka mums hihi sedan vi 11 så kom mamma och dom hem i från ullared och då åkte jag med hem.
och i dag har jag typ sprungit och städat och så har mamma visat vad hon köpt till mig hihi
detta hittade hon....

en ny borst typ till träningsväskan? en mascara hih

strumpor, trosor..

typ varma/ isolerade leggings perfekt jag som bor i sånna hihi

sport-BH....

en svart långärmade tunika (y)

och en ny tränings tröja ? tränings byxor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0