Bibione....

nu ska jag snart gå och lägga mig, vi fick gå upp vid halv 7  oj, oj, oj vad bortskämd man blir av att ha lov hihi nu är vi i alla fall här i Värmland för att fira påsk med släkten, vi ska stanna här tills på söndag tror jag och vet ni vad? jag har slarvat bort min kamera sladd så jag kan inte ladda in bilder på just denna datorn :(( måste fixa en ingångs sak till minneskortet!!! aja jag lovar att ladda upp dom bilderna jag tar på söndag hihi


vi beställde semester för några veckor sedan, och i år ska vi åka till ett ställe som heter Bibione och som ligger i Italien. Längtar dit något sjukt! och det blir ju inte bättre av att jag sitter och tittar på bilder där ifrån.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0