jag ♥ lov!

så himla gött med lov! bara att man vet att man inte behöver göra någonting haha idag har jag varit och sprungit och gymmat och sedan så har jag gjort jätte goda cokis-woopis eller hur man nu stavar det haha och snön har smält! så himla skönt, jag fick vår känslor så jag gick ut och spelade gitarr hihi jag tog bilder på mina kakor men nu fungerade inte att ladda in bilder så i stället får ni en bild på min favorit tidning som kom i dag på posten :D
inte den bästa bilden dock, men i och med att det inte går att ladda in bilder så fick det bli en webbkamera bild :P
och jo förresten så sjukt gulligt med en liten prinsessa i kungafamiljen :D
haha hittade en bild på min dator som jag tog för några kvällar sedan hahahahahaha kolla in mitt öra hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0