min första operation eller?!

nu snart jag jag krypa ner i min säng och sova, för i morgon väntar nämligen en tandläkartid kockan 07:45 :O helt sjukt!
som jag sa så har jag varit och tagit en spruta idag men vad jag inte sa va att jag skulle ta bort ett födelsemärke som jag hade på min nacke. märket var ungefär 3 millimeter stort och såg ut typ som ett vandligt födelsemärke. men om man drog med fingret över det kunde man känna att det var lite uppåt, detta gjorde så att en dela av mina halsband tog sönder det så att det började blöda något sjukt. så idag har jag (enligt doktorerna) gjort min första operation haha hur som helst så var det sjukt cool av någon anledning tycker jag det det är så hilma intressant haha pappa filmade det med min mobils så att jag skulle kunna se det efter "operationen", har inte bestämt om jag ska lägga upp den än... jag får se i morgon :) nu måste jag sova så pusshej<3
i och med att man alltid måste skära dubbelt så stort som det man ska ta bort är så finns det nu 3 styng i min nacke, dessa försvinner dock på tisdag och har jag tur blir det inte ens ett "R" kvar :D

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tänkte bara tipsa om min nya tävling :D

http://adaras.se/2012/february/vinn-valfritt-smycke-fran-ninecitrus.html#comment

Hoppas du vill vara med! :) <3

2012-02-22 @ 23:17:00
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0