home sweet home :)

 
hallå, hallå :) 
nu är jag hemma i Sverige igen :/ jag fattar inte varför semestrar alltid ska ta slut så fort! aja riktigt kul att träffa alla igen :) min lilla Annie har varit här typ hela dagen, sedan hann jag även med lite träning nu i kväll :) nu ska jag nog packa igen :O  i morgon åker jag nämligen till Värmland :) här kommer i alla fall några bilder som jag tog i Bibione :)



en bild på stranden där vi badade, på kvällen alltså hihi

och en bil kö, fan vad vi satt i köer detta året! helt sjukt!

vår pool :) 

min familj, när vi var i en kanalstad någonstans i Italien haha 



var bara tvungen att ta detta kort, ser ni var manen ligger och solar! aså, jag är inte höjdrädd men fan heller att jag hade vågat ligga där! haha idiot! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0