midsommar ♥

hej hej :) hoppas alla har haft en underbar midsommarhelg! min har varit super!  

vår midsommar började vid 1 tiden då vi åkte ut till en ö i Karlshamns skärgård, där träffade vi en massa folk som jag inte kände hahah var i alla fall super trevligt! dagen bestod av trevliga människor, god mat och så klar en massa jordgubbar! sedan på kvällen ( eller natten kanske... ) grillade jag, Charlotte, och några andra ungdomar marshmallows, helt klart det bästa på hela dagen :) alla stannade sedan kvar på ön tills  mitt på nästa dag :)

 

Helt sjukt att detta är andra gången jag firar midsommar på "riktigt" sätt, vi brukar alltid vara utomlands vid denna här tiden men inte i år, detta året åker vi inte förens den  12 Juli :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0