St: Sigfrids källan....

Hej, ville vara berätta att jag och mirre har gått runt och runt och runt och letade efter st: sigfrids källa tills vi inte orkade mer, då satte vi oss ner på en bänk och försökte googla fram adressen till källan, utan att lyckas! sedan efter typ 20 min bara tog i en av dom vägarna som gick förbi bänken vi suttit på, efter typ 3 min hälsar mirre på några som gick förbi oss och då tittar jag ju självklart upp för att se vilka hon hälsar på och då ser jag käll fan bak dom helt omringat av buskar, träd och stenar haha ett under att vi ens hittade den alls haha aja så nu har vi filmat platsen och tagit en massa bilder som vi ska ha till vår historia film, här får ni en av bilderna, på Sigfrid själv haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0