Avesta!

nu kommer bilderna ifrån Avesta, anledningen till att de har dröjt lite är att jag inte kan hitta min kamera sladd så nu har jag laddat över dom till charlotttes dator kopierat över dom till min externa hårdisk och sedan nu inn på min dator, hihi
här kommer dom i alla fall :)
nu kommer bilderna ifrån Avesta, anledningen till att de har dröjt lite är att jag inte kan hitta min kamera sladd så nu har jag laddat över dom till charlotttes dator kopierat över dom till min externa hårdisk och sedan nu inn på min dator, hihi
här kommer dom i alla fall :)
ett av de band som uppträdde på lördagskvällen...
priserna för sm
jag och klara sitter och väntar på prisutdelningen
och jag på pallen :D haha
nu ska jag gå och sova upp vid 5 i morgon, tagga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0