Beep test...

Sitter på idrotten nu och stackarna har Beep test, kan ni fatta så jävla sjukt! Alla måste göra testet annars klarar man inte detta momentet. Vad är det för jävla regler, alla kanske inte är några löpare, och alla ska inte behöva va löpare heller!!! Jag gillar inte att springa men jag gör det två gånger varje vecka i alla fall för att jag vill det, inte för att jag blir tvingad. Nu spyr till och med några av dom va fan är världen på väg! Och jag blir tvungen att göra detta på min födelsedag för att klara idrott det kan ju fan inte va rätt!!!
Själv så är jag inte med för att jag sovit 4-5 timmar så packade inga kläder! Denna jävla press tar död på en!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0