fredag

hallå där alla :) då var det fredag igen, :D lika underbart varje gång!
min dag har varit super, började med sovmorgon så jag fick sova till 06.45 haha sedan så var jag i skolan då va, och sedan kom först anders och mamma till växjö och sedan kom charlotte med efter ett tag. vi har haft en super dag med shopping! nu tittar jag på big brother och myser i soffan, hoppas ni har haft en bra dag, så ses vi i morgon, pusshej <3
hallå där alla :) då var det fredag igen, :D lika underbart varje gång!
min dag har varit super, började med sovmorgon så jag fick sova till 06.45 haha sedan så var jag i skolan då va, och sedan kom först anders och mamma till växjö och sedan kom charlotte med efter ett tag. vi har haft en super dag med shopping! nu tittar jag på big brother och myser i soffan, hoppas ni har haft en bra dag, så ses vi i morgon, pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vet du hur man gör header till bloggen ?:)

2012-03-24 @ 14:27:35
URL: http://kunskapislam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0