Fredag!!!

Godmorgon alla :) just nu sitter jag och väntar på bussen och kollar igenom Göteborgs bilderna från min mobil :) jag var ju där i onsdags med min klass och oj vad mycket skoj vi hann med haha först ett studiebesök på universeum där dom hade en utställning om dinosaurie riktigt häftigt! Så tänkte dela med mig av några bilder där ifrån :) och sedan spenderade vi eftermiddagen på Liseberg :) och sedan sov jag hos Ida :D är kanske hundra fel i detta in lägg men satt typ 6 timmar i sträck i går för att hinna bli klar med mitt historia arbete som skulle vara inlämnat innan 12:00 igår kväll, och så klart sparade jag alldeles för mycket till sista dagen.... Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0